Introduksjon til Fiken regnskap
Introduksjon til fakturering og regnskapsføring i Fiken.
Noe av det vi vil gå gjennom er:
- Hva er Fiken?
- Utsendelse og oppfølging av fakturaer
- Kvitteringer og tekstgjenkjenning - føring av bilag
Webinaret krever ingen forhåndskunnskaper om Fiken eller regnskap for øvrig.
Det vil være mulighet til å stille spørsmål.
Dette webinaret er for alle nye eller potensielle Fiken-brukere som ønsker en helt basic innføring i hva Fiken er og
hva det innebærer å føre sitt eget regnskap.
Passer for både AS og ENK
Dato: torsdag 12. januar
Tidspunkt: 19.00-19.45
Målgruppe: Kontor med 1-10 ansatte
Seminaret vil gi innsikt i:
Hva Fiken er og hvem det passer for
Hvordan fungerer grunnleggende funksjoner i Fiken, som kjøp og salg
Hvordan bruker man innboksen, bilagsappen og forsiden.
Hvordan registrere kunder, leverandører og produkter
Hvordan lage, sende og følge opp faktura
Formål: Vise hvordan du kan gjøre regnskapet selv med nettbasert løsning.
Webinaret vil vise grunnleggende hvordan man registrerer kjøp og salg.
Presentasjonsform: Personlig presentasjon rundt mulighetene i Fiken regnskapssystem,
viser noen av funksjonene, og en endel blir PPT-presentert.
Finn din pris
Vi har ulike priskategorier. Trykk på Meld meg på for å finne din pris.