Konferanse

6300 kr
Ikke-medlem
7300 kr

Norske arkitekters landsforbund har gleden av å samarbeide med Forum for trekonstruksjoner for å kunne tilby våre medlemmer det beste kurstilbudet på markedet for arkitekturprosjektering med tre.

NB! Dette kurset går over to dager. Påmelding gjøres hos Forum for trekonstruksjoner (lenke i Meld på-knappen). Kurset kan følges fysisk hos Doga eller via strømming. Instruksjoner for deg som velger strømming gis etter 1. juni.

Student, pensjonist, permittert, arbeidsledig?

Du kan strømme konferansen for 2500 kroner, som inkluderer begge dager.

Ved kapasitet åpner vi for fysisk oppmøte til reduserte priser for disse gruppene samt små kontorer med 1-3 ansatte. Prisen vil da være 2500 kroner og vil omfatte hele arrangementet, samt tilgang til opptak etterpå. Har du lyst å stå på venteliste får du bekreftelse 3. juni om du får plassen til redusert pris. Registrer deg i skjemaet hos Forum for trekonstruksjoner via Meld meg på-knappen på denne siden.

Om kursinnholdet:
Kurset omhandler prosjektering av trekonstruksjoner, trearkitektur og trebyggeri, og passer for arkitekter, ingeniører, rådgivere, entreprenører og utviklere som ønsker å ta del i denne voksende og tidsaktuelle byggeteknikken.

Dag 1: Grunnkurs i treprosjektering
Dette gir en grundig innføring fra start til slutt i prosjekterings- og utførelsesfase for store trebygg. Ledende eksperter innen trearkitektur, ingeniørfaget, akustikk, brann, bygningsfysikk, prosjektledelse, utførende entreprenører, bærekraft, taksonomi med flere, deler av sine erfaringer. Målet er at deltakerne sitter igjen med detaljkunnskap om hvordan de skal håndtere fremtidige byggeprosjekter i tre.

Dag 1: Kveldsarrangement
Panelsamtaler om spennende og utfordrende tematikk rundt tre og skog, byggemetoder, materialegenskaper og fremtidsscenarier vil bli diskutert. Det blir åpen mikrofon med mulighet for spørsmål fra publikum.

Dag 2: Prosjekteksempler
Presentasjon av nylig gjennomførte state-of-the-art treprosjekter fra Norden, som blir diskutert og analysert. Hva har fungert, hva gikk galt og hva kan vi lære? Byggene presenteres av fagfolkene som har arbeidet med prosjektene. Dag 2 er et halvdagsarrangement.

Fysisk deltakelse inkluderer middag på dag 1 og lunsj dag 2. Kostnadene for dette er trykket fra prisen ved digital deltakelse. Ønsker du å delta fysisk, skal du i stedet melde deg på her.

Detaljert program slippes utover våren.

Foto: Forum for trekonstruksjoner

Finn din pris
Vi har ulike priskategorier. Trykk på Meld meg på for å finne din pris.