Fagdag

09.00-15.00
Møre og Romsdal arkitektforening
Gratis

Aasentunet i Hovdebygda arranger fagdag om Sverre Fehn i samarbeid med Møre og Romsdal arkitektforening og Møregruppen NIL.

Det er 100 år sidan Sverre Fehn vart fødd og blir arrangert ein fagdag om arkitekturen hans. Det vert innlegg frå arkitekt og professor Per Olaf Fjeld som har skrive fleire bøker om Fehn. Arkitekt Henrik Hille, som arbeidde med Fehn under bygginga av Aasentunet, vil fortelje om dette. I tillegg vert det panelsamtale med tilsette frå fleire museum teikna av Fehn.

Fagdagen koster kr 200,- inkludert lunsj.

Kaffi og noko å bite i

09:30–10.30
Per Olaf Fjeld: Sverre Fehn – Arkitektur: Eit bindeledd mellom natur, menneske og kultur

10.45–11.45
Henrik Hille: Samarbeidet med Sverre Fehn om bygginga av Aasentunet.

12.00–13.30
Lunsj og omvising

13.30–14.30
Korleis fungerer bygga til Fehn som museum og arbeidsplass?

Panelsamtale med:
Hilde Bergebakken, Huset Aukrust, Per Øyvind Riise, Storhamarlåven, Gaute Øvereng, Aasentunet, Gitte Langlo, leiar i Møre og Romsdal arkitektforening. Samtaleleiar: Perann Sylvia Stokke, arkitekturhistoriker, fagrådgiver i Norske arkitekters landsforbund

14.30–15.00
Film om Fehn og avslutning

Sted: Aasentunet, Indrehovdevegen 176, Hovdebygda

Billett kr 200,- (kr 50,- uten lunsj) kjøpes på nettsiden til Aasentunet.

Sommerfest!

Styret i MAF (i samarbeid med NIL Møregruppa og NAL) inviterer til sommerfest i etterkant av Sverre Fehn – dagen i Aasentunet den 30. august.

Dette er en unik mulighet til å både få et seminar om museumsarkitektur på CV’en og delta på MAF sin sommerfest (og sosialisere blant andre arkitekter).

I tillegg er NAL representert ved fagrådgiverne Perann Sylvia Stokke (også lokalagskoordinator) og Gisle Nataas (konkurranseansvarlig i NAL). Har du noe på hjertet til NAL så har du også mulighet til å få det videreformidla det direkte over en hyggelig middag.

Sted: Aasentunets kafé, Ørsta

Tid: 16.00 – 20.00 (evt. senere om noen ønsker)

Servering: Det blir middag gratis for MAF- medlemmer. Drikke dekker du selv. Andre betaler kr. 300,- for middag.

Påmelding: sendes moreogromsdal@arkitektforening.no

Påmeldingsfrist: tirsdag 27. august