Seminar

09.00-11.00
NAL
0 kr

Carpe Diem har overgått alle forventninger til hva et helsebygg kan være. Det har de gjort ved å rette seg etter helt grunnleggende menneskelige verdier. Både inne- og utearealene er som beboerne: mangfoldige og individuelle.

Dette frokostseminaret er den første i en serie av seks hvor vi løfter frem vinnere av Innovasjonsprisen for inkluderende design.

Hør Bærum kommune, Nordic Office of Architecture og Bjørbekk & Lindheim presentere Carpe Diem demenslandsby – hovedvinner av Innovasjonsprisen for inkluderende design i kategorien arkitektur og landskapsarkitektur. Seminaret har som formål å spre inspirasjon og læring til andre fagutøvere, virksomheter og sektorer.

Foredrag blir ved Johannes Eggen, arkitekt MNAL og senior partner i Nordic Office of Architecture og Line Løvstad Nordby, landskapsarkitekt MNLA og daglig leder i Bjørbekk & Lindheim. Vi avslutter med spørsmål fra publikum og panelsamtale. Tekstet opptak av foredragene publiseres her i etterkant av seminaret.

Arrangementet er i samarbeid med DOGA, Bufdir/UD2024, Norske landskapsarkitekters forening og Norske arkitekters landsforbund.

For mer info og påmelding; https://doga.no/kalender/inkluderende-arkitektur-i-praksis-carpe-diem-demenslandsby/

Foto: Knut Ramstad