Nytt
Publisert 17. desember 21
Av: Oslo arkitektforening

Julehilsen fra OAF

God jul til alle våre medlemmer!

Publisert 17.12.2021
Av: Oslo arkitektforening

Vi skulle vi ønske at vi nå kunne dele bilder med dere fra frokostmøte om ny høyhusstrategi og den fine julefesten vi skulle avholdt i forrige uke, men høstsemesteret ble dessverre avsluttet med avlysninger pga korona helt på tampen. Men vi er veldig glade for at vi klarte å møtes 2. desember til utdeling av OAFs arkitekturpris, som gikk til Bodil Reinhardsen for verksted Mariahuset, inspirerende forelesning med Mary Duggan og pop opp bokhandel fra HGZ . Dagen etter, 3. desmeber fikk vi også endelig gjennomført selve utdelingen av Sundt premie til R21 for Munthes gt 29.

Gratulerer til både Bodil Reinhardsen og R21!

Nå ser vi fram til å se dere alle fysisk i Arkitektenes hus i Josefines gate over nyttår. Programslipp med åpning av utstilling blir 20. januar, og vi planlegger for at det går som normalt.

Før julefreden senker seg jobber styret i OAF nå med å sende ut høringssvar på Byarkitekt i Oslo, videre arbeid med mulighetstudien for et fremtidig Arkitekturens Hus i Josefines gate og ikke minst å lande et spennede og innholdsrikt vårprogram.

Vi gleder seg til 2022, og ønsker alle våre medlemmer en riktig God Jul!

Hilsen styret i OAF, Siri Jæger Brudvik (styreleder) og Hanna D Petersson (koordinator og rådgiver)