ART- Arkitektenes rådgivningstjeneste

Skal du bygge hus, hytte eller tilbygg? Arkitektenes rådgivningstjeneste (ART) tilbyr gratis rådgivning.

Hvordan bestille time

Tilbudet er foreløpig stengt.
Dato for oppstart annonseres her.

Oslo arkitektforening tilbyr gjennom Arkitektenes rådgivingstjeneste gratis arkitektrådgivning på torsdager mellom kl. 17.00 og 19.00 i Arkitektenes hus, Josefines gate 34.

Bestill time for rådgivning her

Det er dessverre ikke mulig å reservere tid per epost eller telefon, og spørsmål til rådgivningstjenesten besvares kun ved personlig fremmøte i selve rådgivningstimen.

Rådgivningen er rettet mot privatpersoner med planer om å bygge hus, utvidelser, rehabilitering eller lignende. Her kan man be om råd om alt innenfor arkitektens fagområde. Sivilarkitekter gir gratis veiledning en halv time til hver besøkende.

For best mulig rådgivning ber vi om at dere tar med situasjonsplan, reguleringsbestemmelser, tegninger i målestokk og eventuelt fotografier.

Navn Kontakt
Søren Yran soren@yran.no
Navn
soren@yran.no

Om Arkitektenes rådgivningstjeneste

Arkitektenes rådgivningstjeneste har vært i drift siden 1979, da en gruppe arkitekter tok initiativ til å danne et forum for fri arkitekthjelp. Hensikten med tjenesten er blant annet å gi hjelp og belyse ethvert problem av arkitektonisk, teknisk, administrativ eller økonomisk karakter og øke forståelsen for arkitektoniske kvaliteter. Arkitektene som gir råd er alle arkitekter MNAL og medlemmer av Oslo arkitektforening med relevant erfaring som arkitekt.