Kurs og arrangement
Publisert 29. juni 23
Av: Vestfold arkitektforening

Studietur til Økern portal og The Plus 9. september!

Arkitektforeningene i Vestfold inviterer deg med på studietur 9. september. En innholdsrik busstur til blant annet taket på Økern portal og The Plus, Vestres fabrikk og besøkssenter. Det blir også masse spennende innslag på veien!

Publisert 29.06.2023
Av: Vestfold arkitektforening

Arkitektforeningene i Vestfold inviterer deg med på studietur 9. september. Du får være sammen med trivelige kollegaer, undersøke det prisbelønte taket på Økern portal, Nord Europas største, sammen med landskapsarkitekt Kjersti Tofte og The Plus – Vestres nye fabrikk og opplevelsessenter sammen med daglig leder Thomas Sund.

8:30 - buss avgang E18/Ringdal retning Oslo.

Bussen stopper også på Fokserød, Aulerød, Kopstad og eventuelt ved Lierbommene på veg til Økern Portal. Morgenkaffe og boller serveres på bussen.

På Økern portal tar Kjersti Tofte oss imot, orienterer og viser oss rundt.

Bussen kjører videre til The Plus.

Her tar Thomas Sund oss imot, forteller om prosjektet og bedriften og viser oss rundt både inne i fabrikken, ute og på taket. Omvisningen avsluttes med en tur i Norges største sklie fra taket av The Plus.

Lunsj i skogen før avreise til Vestfold.

19:30 - forventet retur til Ringdal.

Bussturen er en perfekt tid for faglige innslag. Har du noe du vil dele? Send mail til sigridstokke@outlook.com

Påmelding

Påmelding skjer ved betaling til Vestfold arkitektforening. Merk meldingsfeltet med "Studietur September". Vipps-nr: 32736 // Vestfold Arkitektforening

Medlemmer NAL, NIL og NLA: 500 kr

Ikke-medlemmer: 1500 kr

Frist for påmelding er 14 august.

Eventuelle spørsmål, avbestillinger og allergier sendes til sigridstokke@outlook.com. Merk mailen med "Studietur september".

Vi gleder oss! Velkommen med!

Arkitektforeningene i Vestfold